Google+
Język/Language
Waluty
Częste pytania

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na adres email podany podczas zakładania konta/składania zamówienia będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji zamówienia:

- złożone (po złożeniu zamówienia),

- oczekiwanie na płatność (gdy nie otrzymaliśmy płatności w wymaganym terminie),

- przyjęte do realizacji (gdy otrzymaliśmy płatność, a zamówienie jest przygotowywane do wysyłki),

- przesyłka wysłana (po nadaniu listu na poczcie, e-mail zawiera numer przesyłki i adres strony internetowej, na której można sprawdzić drogę przesyłki),

- przesyłka odebrana (w przypadku pomyślnego odbioru osobistego),

- anulowane (w przypadku braku płatności za zamówienie lub innych przypadkach uzgodnionych z klientem).

 

Ponadto zarejestrowani klienci po zalogowaniu się do swojego konta mają dostęp do wszelkich informacji o bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie. Po otrzymaniu płatności za zamówienie rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji zamówienia.

 Termin otrzymania paczki = termin płatności + termin wysyłki + czas dostawy

Termin płatności wynika z wybranej formy płatności. Banki zwykle realizują przelewy w 1-2 dni robocze, Poczta Polska - nawet kilka dni. O płatności elektronicznej za pomocą systemu PayU i PayPal informowani jesteśmy niezwłocznie po jej dokonaniu. Niemal zawsze zamówienie wysyłamy w dniu otrzymania płatności lub w następnym dniu roboczym. Maksymalny deklarowany czas wysyłki wynosi 3 dni robocze od momentu otrzymania płatności za zamówienie (zwykle w okolicach świąt i "długich weekendów"). Natomiast czas dostawy zależy od wybranej formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • paczkomat InPost
  • Poczta Polska (przesyłka polecona ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty[opcja chwilowo niedostępna].

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Koszt dostawy do paczkomatu InPost na terenie Polski wynosi 15,90 PLN, a przy zamówieniu o wartości od 150 PLN jest całkowicie darmowy.

Koszt dostawy listem poleconym Poczty Polskiej w Polsce jest taki sam bez względu na to, ile kartek zamówisz i wynosi 7,50 PLN dla przesyłki ekonomicznej oraz 9,90 PLN dla przesyłki priorytetowej.

Odbiór osobisty jest bezpłatny. W tym wypadku również obowiązuje przedpłata (w formie przelewu, płatności elektronicznej PayU lub płatności w systemie PayPal).

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna w systemie PayU (przelew on-line lub karta kredytowa).
  • płatność w systemie PayPal.
Nie przyjmujemy płatności gotówką.

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

[opcja chwilowo niedostępna] Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego. Adres do odbiorów osobistych: ul. Berensona 55/109, 03-287 Warszawa. Koniecznie umów się wcześniej na dzień i godzinę odbioru.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów. Jednak odbiór zamówienia możliwy będzie dopiero po uiszczeniu należności za nie przelewem lub w formie płatności elektronicznej PayU/płatności w systemie PayPal. Nie przyjmujemy płatności gotówką.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. Śledź nasz profil na Facebooku i zapisz się na newsletter, aby nie przegapić żadnej promocji.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę?

 

Tak. Jednak ponieważ jako firma jesteśmy podmiotem zwolnionym z płacenia podatku VAT na terenie Polski, wszystkie faktury wystawiane są ze stawką VAT "zwolnione", co oznacza, że cena na ekranie jest zarówno ceną netto jak i brutto. W celu otrzymania faktury w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do rachunku. Informacje na temat chęci otrzymania rachunku umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury to data otrzymania płatności za Twoje zamówienie. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48502607527.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48502607527.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

W przypadku wyboru dostawy do paczkomatu InPost, zostaniesz poinformowany(a) mailowo gdy tylko nadamy przesyłkę oraz gdy dotrze ona do wybranego przez Ciebie paczkomatu.
Jeśli masz zainstalowaną na telefonie aplikację InPost Mobile, powiadomienia status przesyłki można też śledzić w niej na bieżąco. 

W przypadku listów poleconych Poczty Polskiej, otrzymasz od nas email z numerem przesyłki, którą można następnie śledzić pod następującym adresem: http://emonitoring.poczta-polska.pl/ 
Usługa ta jest świadczona przez Pocztę Polską i PostcardShop nie ma wpływu na jej realizację. Czasami przesyłki pojawiają się w systemie nawet kilkanaście/kilkadziesiąt godzin po nadaniu przesyłki na poczcie. Zdarza się, że przesyłki pojawiają się w systemie dopiero po odebraniu ich przed klienta.

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami e-mailem contact@postcardshop.net.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku z późniejszymi zmianami, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz odstąpić od kupna produktów, wysyłając nam stosowne oświadczenie i zwracając zakupione produkty bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. W przypadku odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży klient jest zobowiązany dostarczyć nam produkty na własny koszt.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Google+
Sklep internetowy Shoper.pl